Taal

Hoe weet ik of mijn communicatie begrijpelijk genoeg is?

Hoe pas ik mijn taal aan zonder te verkleuteren?

Welke tools bestaan er om te communiceren met anderstaligen?

Kan mijn dienst een sociaal tolk inzetten?

 

We helpen je graag verder met deze en andere vragen over taal en toegankelijk communiceren met anderstaligen (klanten en/of medewerkers).

Je boodschap kwaliteitsvol overbrengen is immers cruciaal voor een kwaliteitsvolle dienstverlening. Daarom is het zo belangrijk om als dienstverlener hierop in te zetten.

Via een persoonlijk gesprek geven we je graag info en advies. Samen met jou bekijken we waar de noden liggen en welke acties je kan ondernemen.

Welke ondersteuning kunnen wij hierbij bieden?

  • Noden analyseren
  • Actieplan en verbetervoorstellen mee opstellen
  • Een visie op taal binnen je organisatie mee uitwerken
  • Vorming op maat geven

Heb je een korte vraag? Stel die via mail. Ook op die manier helpen we je graag verder.

Ben je nieuwsgierig waar je organisatie staat met haar taalbeleid? Doe de zelfscan en ontvang een kort advies. (de zelfscan is binnenkort beschikbaar)

 

Wil je meer informatie over ons aanbod om te werken met verschillende taaltools?

Vraag onze gratis Infomap Communicatie aan via toegankelijkheid@in-gent.be.

Neem vrijblijvend contact op: Toegankelijkheid@in-gent.be 

 

Sluiten